Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 003 218,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Анжела ВИШНЯКОВА |
| Телефон: | +380509449652 |
| E-mail: | anzhela.vyshniakova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність проведення дозапиту документів
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено файл «Рішення № 128 від 22.05.2025. рdf» дата прийняття якого не відповідає інформації наведеній у файлі «Додаток 1.1 Лист щодо повноважень. рdf» (№ 16 від 23.05.2025), чим порушено вимоги п. 1 розділу 2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/абоінформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю . п. 1 розділу 2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/абоінформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: Рішення учасника ТОВ «С.А.М. Тайєр» № 128 від 23.05.2025, яке зазначено у файлі «Додаток 1.1 Лист щодо повноважень. рdf» (№ 16 від 23.05.2025)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.