| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 418 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 090 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0330 |
| ЄДРПОУ: | 38426944 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Яременко |
| Телефон: | +380961516090 |
| E-mail: | ttch36shvp@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Для усунення невідповідності відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати через електронну систему закупівель: - Довідку у довільній формі щодо наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, наявність запасних частин на території України; - Довідку у довільній формі з зазначенням терміну гарантійного обслуговування товару, що пропонується. Звертаємо увагу, що гарантійний термін має бути не менше строків зазначених в технічних та якісних характеристиках товару, але не менше ніж 36 місяців, що вимагається у Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.