| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 950 871,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 754,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Матвєєва |
| Телефон: | +380673578385 |
| E-mail: | yana.melnyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника закупівлі за предметом - Крани сталеві за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (№UA-2025-05-09-012033-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано Лист щодо повноважень №1905/25-3 від 19.05.2025 р., в якому зазначено перелік документів, що підтверджують повноваження особи, в тому числі Рішення учасника про правочин від 19.05.2025р. (надане в складі пропозиції). Однак, в зазначеному Рішенні учасника від 19.05.2025 р. не вірно зазначено вид даної закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведене у відповідність Рішення учасника про правочин.
Під час розгляду пропозиції Учасника закупівлі за предметом - Крани сталеві за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (№UA-2025-05-09-012033-a) ТОВ "СЛЕМЗ" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. В наданій Заявці-пропозиції №61/05 від 21.05.2025 згідно додатку 1 Документації закупівлі, зазначена загальна вартість пропозиції 738 237,00 грн. з ПДВ, а в електронній системі закупівель зазначено 885 000,00 грн. з ПДВ, що призводить до розбіжностей в наданій інформації Учасником; 2. Відсутній протокол загальних зборів учасників ТОВ «СЛЕМЗ» від 31.08.2016, інформація про який зазначена в Листі щодо повноважень №65/05 від 21.05.2025; 3. Згідно вимог пункту 1.2 розділу 1 додатку 2 Документації закупівлі Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.07.2024, чим не дотримано вимоги даного пункту, зокрема дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (09.05.2025); 4. Згідно вимог пункту 1.1 розділу 2 додатку 2 Документації закупівлі, учасником надано Договір №223 від 13.08.2024 укладений з КП «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» на поставку засувок, проте згідно вимог документації, під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання товару, що є предметом закупівлі – кранів сталевих. Крім цього, надана видаткова накладна №835 від 05.11.2024 не містить інформації про номер та дату договору згідно якого здійснювалась поставка товару, чим недотримано вимоги пункту 1.2 розділу 2 додатку 2 Документації закупівлі; 5. В наданій Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики і вимоги до предмету закупівлі №62/05 від 21.05.2025 згідно пункту 5 розділу 3 додатку 2 Документації закупівлі, у графі «Пропозиція Учасника» відсутня інформація про технічні та якісні характеристики запропонованих товарів; 6. Наданий Опитувальник-контрагента юридичної особи не відповідає встановленій формі згідно додатку 6 Документації закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведену у відповідність Заявку-пропозицію згідно додатку 1 Документації; 2. Скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції для участі у закупівлі, а саме: протокол загальних зборів учасників ТОВ «СЛЕМЗ» від 31.08.2016 ; 3. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі); 4. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. - Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1. - Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022 – 2025 років, на постачання товару, що є предметом закупівлі. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані Документи згідно з вимогами пунктів 1.2. та 1.3. надаються учасником по будь-якому договору наданому учасником на вимогу пункту 1.1., при чому такі документи повинні відноситись до одного і того ж договору, та оформлені від одного і того ж замовника; 5. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики і вимоги до предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додаток 3 до документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації; 6. Приведений у відповідність, заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6 Документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.