Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 850 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03341641 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніна Юріївна Меліхова |
| Телефон: | +380671258808, +380671258808 |
| E-mail: | melixova_nina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49040, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником в складі тендерної пропозиції згідно вимог ТД не надано інформацію передбачену вимогами ТД, а саме: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції». 1.2 Учасником надано не повну копію паспорту керівника учасника Гайдукевич М.М. (відсутні сторінки 8,9,12,13,14,15,16). 1.3 Учасником надано Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції не за формою 1 Додатку 1 тендерної документації ( відсутня нумерація сторінок). 1.4 Учасником невірно зазначений строк дії тендерної пропозиції Форма 2 Додатку 1. 1.5 Учасником не надано посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки. 1.6 Учасником в наданій порівняльній таблиці не зазначено конкретне найменування запропонованого товару відповідно до тендерної пропозиції та не визначено конкретний опис та характеристика товару по окремим позиціям. 1.7 Тендерна пропозиція в цілому містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) керівника учасника процедури закупівлі – Генерального директора Гайдукевич М.М. ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА». Всі документи тендерної пропозиції Учасника підписані керівником учасника процедури закупівлі – директором Гайдукевич М.М. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Розділ «Інформація щодо документів які надаються учасником»; п.3 Додатку 1 ТД; Форма 1 Додатку 1 ТД; форма 2 Додатку 1; Додаток 3 ТД ; п.13 Додатку 1. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Надати довідку або лист-роз`яснення про не надання окремих документів та/або інформації учасником юридичною особою. 3.2 Надати повну копію паспорту керівника учасника Гайдукевич М.М. ( 1-16 сторінки). 3.3 Надати новий або виправлений реєстр документів за формою 1 Додатку 1 ТД (з зазначенням нумерації сторінок). 3.4 Надати нову або виправлену тендерну пропозицію за формою 2. Додатку 1 ТД (зазначити: Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом строку її дії, яка складає 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). 3.5 Надати довідку з зазначенням посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки. 3.6 Надати нову або виправлену порівняльну таблицю з зазначенням конкретного найменування запропонованого товару відповідно до тендерної пропозиції та визначенням конкретного опису та характеристик товару по окремим позиціям: Розділ «Додаткові елементи» (Фундамент: залізобетонні пандуси (2 ліві пандуси, 2 праві пандуси, 2 опорні плити, щебенева підсипка. Елементи фундаменту заводського виготовлення і відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Конструкції будинків та споруд); Розділ «Додаткові вимоги»( Упаковка Ваг (складових) відповідає державним стандартам та технічним умовам, забезпечує захист від зовнішнього впливу, виключає псування Ваг (складових). 3.7 Відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена удосконаленим електронним підписом або кваліфікованим електронним підписом (УЕП/КЕП) керівника учасника процедури закупівлі. Тобто на тендерну пропозицію в цілому накласти удосконалений або кваліфікований електронний підпис (УЕП/КЕП) керівника учасника процедури закупівлі - директора ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА".
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником в складі тендерної пропозиції не надано наступну інформацію : «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції». 1.2 Учасником надано не повну копію паспорту керівника учасника Німчик О. (відсутні сторінки 6,7,8,9,10,11,14,15,16). 1.3 Учасником надано Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції не за формою 1 Додатку 1 тендерної документації ( зазначено кількість сторінок). 1.4 В формі 2 Додатку 1 невірно зазначено строк дії тендерної пропозиції ( 120 днів). 1.5 Надана Учасником Довідка №108/ДО/25 від 16.05.2025 року « Про відсутність зв`язків з певними державами» не відповідає вимогам п. 10 Додатку 1 тендерної документації. 1.6 Учасником надано довідку №102/ДО/25 від 15.05.2025 року про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з залученням працівників субпідрядника, яка не відповідає нормам Закону « Про публічні закупівлі». (Закуповується товар, тому вимоги щодо надання інформації про субпідрядника / співвиконавця не встановлювлювались.). 1.7 Учасником надано довідку №105/ДО/25 від 16.05.2025 року про залучення субпідрядників, что не відповідає умовам ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Додаток 1 до тендерної документації. Розділ « Інформація щодо документів які надаються учасником»; п.3 Додатку 1 ТД; форма 2 Додатку 1; п.10 Додатку 1 ТД; п.4.2 Додатку 1 ТД. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Надати довідку або лист-роз`яснення про не надання окремих документів та/або інформації учасником. 3.2 Надати повну копію паспорту керівника учасника Німчик О. ( 1-16сторінки). 3.3 Надати новий реєстр документів за формою 1 Додатку 1 ТД (з зазначенням нумерації сторінок). 3.4 Надати нову тендерну пропозицію за формою 2. Додатку 1 ТД (строк 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). 3.5 Надати нову або виправлену довідку « Про відсутність зв`язків з певними державами» що відповідає вимогам п. 10 Додатку 1 тендерної документації. 3.6 Надати нову довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.7 Надати нову довідку, про незалучення субпідрядників, т.я предметом закупівлі є ТОВАР.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.