Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
Замовник здійснює закупівлю оригінальних запасних частин від офіційних виробників, які за своїми якісними, технічними та експлуатаційними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Товари, що постачаються, повинні мати необхідні копії сертифікатів якості або інший подібний документи, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 946 639,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 733,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | l.ilianova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-05-07-010553-a за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (Приводні елементи (ведучі та ведені зірочки); корпуси підшипників вала для поточного ремонту машини механізованого розмінування MV-10) пропозиція ТОВ «АЗТЕХ-УКРАЇНА», ЄДРПОУ 30540303 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає повну згоду з істотними умовами Договору (вих.№277 від 12.05.2025) та підписаним Додатком 1.1. (вих.№278 від 12.05.2025), де зазначені строки поставки: «Поставка товару здійснюється в 3-х денний термін з моменту отримання заявки від Покупця виходячи з його необхідності (листом, факсом, електронною поштою тощо) до 31.07.2025 року». Відповідно до п.2 Додатку 1, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окремий лист-гарант (у довільної формі) щодо строків та можливості поставки. Згідно п.1 Розділу ІІІ та п.6 Додатку 1: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.