Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 405 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 025 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Андрій Мих |
| Телефон: | +380671516515, +380322957079 |
| E-mail: | tender.onko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
1 |
Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУМЕРАНГ-КОМФОРТ" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУМЕРАНГ" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути, а також великого обсягу інших активних закупівель Замовника, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУМЕРАНГ-КОМФОРТ" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУМЕРАНГ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери інверторного типу із встановленням) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 10 Додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену Таблицю 1 даної Технічної специфікації. У складі пропозиції учасник надає таблицю відповідності №52 від 09 травня 2025 року яка була сформована учасником до внесення Замовником змін до тендерної документації, а тому у колонці вимоги Замовника містить вимоги до внесення змін. При цьому в колонці про відповідність Учасником зазначається про відповідність запропонованих товарів вимогам Замовника шляхом надання посилання на сайт виробника/бренду/представника виробника/дилера/дистриб’ютора, як і вимагалось самою таблицею. На підтвердження вказано посилання на сайт виробника, за яким Замовником встановлено відповідність запропонованих моделей усім вимогам замовника як до внесення змін до тендерної документації, так і після з їх урахуванням. Відтак виправлення вказаної помилки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність та відповідно до п. 10 Додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену Таблицю 1 даної Технічної специфікації. Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути, та очікуванням відповіді представника виробника запропонованого товару на звернення Замовника, з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а також великого обсягу інших активних закупівель Замовника, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Повідомлення про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані в тендерній пропозиції учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери інверторного типу із встановленням) 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку, складену в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме не менше двох монтажників систем вентиляції і кондиціонування. У складі пропозиції учасник надає довідку про наявність працівників вих. № 2 від 27 травня 2025 р., в якій зазначає посади – монтажник кліматичного обладнання, що не відповідає встановленій вимозі. При цьому згідно наданих наказів про прийняття на роботу Забокова Олександра Миколайовича і Новікова Юрія Миколайовича назви їх посади відрізняються від зазначених у довідці. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку, складену в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме не менше двох монтажників систем вентиляції і кондиціонування 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.