Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 44 533 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 445,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Малиновський |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | s.malinovskiy@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей у документах/інформації у закупівлі UA-2025-05-02-009921-a: Згідно п.1 викладеного у розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для участі у відкритих торгах надана інформація згідно абзацу «Інші документи» де Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції : 1.1. Інформацію згідно додатків 4,6 до тендерної документації надана не у відповідності до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції інші документи згідно пунктів, а саме: 2. Форма розрахунку цінової пропозиції, наведена у додатку 1 до тендерної документації (заповнену); 3. Гарантійний лист про те, що товар новий, не має дефектів, не був у використанні, не був відновленим, відповідно упакований та відповідає діючим нормам та стандартам. 5. Гарантійний лист про включення вартості постачання до місця поставки, включаючи завантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги до загальної вартості товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.