Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 463 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 317,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
6 |
14 травня 2025р. в електронній системі закупівель відбувся аукціон із закупівлі товару, а саме: Конічні пари для обслуговування та ремонту скребкових конвеєрів СП-202, СП-250 за кодом ДК 021:2015, 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (42419800-4 Частини конвеєрів). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію АТ "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з повітряними тривогами які виникають внаслідок загроз ворожих обстрілів території України, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції АТ "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ" до 20 роб. днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника АТ "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців/фізичної особи яка представляє інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі за формою наведеною у Додатку 1.1. тендерної документації. Вимога тендерної документації: п.7 Додатку 1 У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі надає: - лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців/фізичної особи яка представляє інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі за формою наведеною у Додатку 1.1. тендерної документації. Факт надання тендерної пропозиції учасником – юридичною, фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник, що подав тендерну пропозицію. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців/фізичної особи яка представляє інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі за формою наведеною у Додатку 1.1. тендерної документації. Невідповідність 2: - на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію Договору від 01.05.2023р. № 4198-ПУ де предметом закупівлі згідно Специфікації зазначено про поставку Комбайна очисного УКД200-500.00.00.000-14, копію Договору від 02.08.2024р. № 13061-ПУ-УМТС-М де предметом закупівлі згідно Специфікації зазначено про поставку Водовідводу забійного ВЗН25.00.000, копію Договору від 01.01.2024р. № 4325-ПУ де предметом закупівлі згідно Специфікації зазначено про поставку Зірочку СП251.13Л.01.03.001. Проте умовами тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції не менше двох копій договорів, укладених із підприємством/ами вугледобувної промисловості на поставку аналогічного товару, аналогічними вважаються договір поставки частин скребкових конвеєрів укладені із підприємством/ами вугледобувної промисловості. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів. З метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - Не менше двох копій договорів, укладених із підприємством/ами вугледобувної промисловості на поставку аналогічного товару. - документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне виконання договору). З метою реалізації права Замовника визначеного абз. другим пункту 42 Особливостей (Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції) аналогічними вважаються договір поставки частин скребкових конвеєрів укладені із підприємством/ами вугледобувної промисловості. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - не менше двох копій договорів, укладених із підприємством/ами вугледобувної промисловості на поставку аналогічного товару, аналогічними вважаються договір поставки частин скребкових конвеєрів укладені із підприємством/ами вугледобувної промисловості.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.