Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 690 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 40108604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мельничук Марія Петрівна |
| Телефон: | 380332742488 |
| E-mail: | zakupivli@vl.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11 |
10 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Вимогою пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до наведеної в Додатку 1 Таблиці 1. Разом з тим на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасник не дав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та копію(ї) договору(ів) (далі – Довідка), а також не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та копії/ю документів/а, та (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. 2.Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 ТД пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. 3. Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» у вигляді, наведеному у Додатку №4 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 07.05.2025 №04/9, про те не зазначив – ціну за одиницю, загальну вартість в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів та транспортування до місця визначеного замовником торгів та загальну вартість тендерної пропозиції. 4. Вимогою пункту 10 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 07.05.2025 №18, що не відповідає зазначеній вимозі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 3. Копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). 4. Підписану Учасником тендерну пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). 5. Приведену у відповідність форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №4 до тендерної документації. 6. Приведений у відповідність Гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.