Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 260 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
| ЄДРПОУ: | 02070987 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.lnu.edu.ua |
| Контактна особа: | Ірина Іваночко |
| Телефон: | +380322394261 |
| E-mail: | iryna_ivanochko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ", ЄДРПОУ 23522853 на закупівлю «Муфельна піч за кодом ДК 021:2015: 42940000-7 - Машини для термічної обробки матеріалів»: 1)перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасник не подав Лист-відгук на виконаний аналогічний договір від замовника 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 7 тендерної документації п.1 та Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Учасник, подаючи тендерну пропозицію, завантажує всі документи, передбачені цією тендерною документацією, а саме: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до тендерної документації. Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) за останні 3 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копії Актів приймання-передачі товару та/або видаткових накладних). Лист-відгук на виконаний аналогічний договір від замовника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Лист-відгук на виконаний аналогічний договір від замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.