Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 118 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миколаївський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 00497213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколік Віталій Дмитрович |
| Телефон: | 380512709340 |
| E-mail: | svd.lawyers@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9 |
4 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ТОВ "Євротехніка". У зв’язку з завантаженістю уповноваженої особи з питань публічних закупівель та розглядом пропозиції учасника, яка підлягають ретельній оцінці та перевірці, а також необхідність надання часу для виправлення невідповідностей, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Євротехніка», пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, виявлено: 1.1. Учасником ТОВ «Євротехніка» відповідно до п. 3.1 ч. 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовника в складі своєї пропозиції надано інформаційну довідку складену у довільній формі про обсяги виконаного аналогічного договору, разом з переліком суб’єктів, з якими було укладено такий договір, їхніми контактними даними, однак довідка не містить інформації щодо суми договору та інформації про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного або часткового виконання цього договору. При цьому, відповідно до зазначеної довідки, ТОВ «Євротехніка» зазначає як аналогічний – договір № 268 від 24.11.2024 р. укладеного з КНП «ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ, однак на підтвердження надано копію договору укладеного з КНП «ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 268 від 12.11.2024 р. 1.2. Довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України – інформація відсутня. 1.3. Відсутнє рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) 1.4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Євротехніка» надано протокол загальних зборів № 1/2019 від 19.03.2019 р. про внесення та затвердження змін до статуту товариства, однак надано копію статуту в редакції від 29.03.2011 р., тобто редакцію, яка не є чинною. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої/яких виявлено невідповідності: 2.1. Згідно п. 3.1 ч. 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: надання інформаційної довідки (в довільній формі) про обсяги виконаного аналогічного договору*, разом з переліком суб’єктів, з якими було укладено такий договір, їхніми адресами та контактними телефонами, сумою договору та інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного або часткового виконання цього договору та на підтвердження факту виконання договору – учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: копію аналогічного договору**, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо. 2.2. Згідно п. 4.2 ч. 4 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку*** (надається лише учасником-резидентом України) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. 2.3. Згідно ч. 5 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформацію у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут/опис (зі змінами), або інший установчий документ, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надати рішення Загальних зборів або іншого уповноваженого органу підприємства про провадження діяльності на основі модельного статуту, або засновницький договір, або положення шляхом надання сканкопії з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ТОВ «ФЛЕКСОЛ» в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Інформаційну довідку (в довільній формі) про обсяги виконаного аналогічного договору, разом з переліком суб’єктів, з якими було укладено такий договір, доповнивши інформацією про суму договору та інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного або часткового виконання цього договору та на підтвердження факту виконання договору надати копію аналогічного договору, саме того, який зазначений в інформаційній довідці, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо. (Копія аналогійного договору та документ, які підтверджують його виконання повинні відповідати договору зазначеному в інформаційній довідці.) 3.2. Довідку*** (надається лише учасником-резидентом України) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації.У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. 3.3. Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) 3.4. Чинну редакцію статуту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.