Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 742 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 357,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2138 |
| ЄДРПОУ: | 14321386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Васильєва Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | 380487019230 |
| E-mail: | tender_2138@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей, Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1. Невідповідність електронного підпису учасника Тендерна пропозиція та інші документи підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП). Відповідно до результатів перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО, тип підпису визначено як "удосконалений", що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та п. 10 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення вищевказаних невідповідностей Вам необхідно: Виконати накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію та інші документи, що підписані електронним підписом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.