Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 969 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 693 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Тимощук |
| Телефон: | +380617698131 |
| E-mail: | tymoshchuk@zokl.com.ua |
| Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
1 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРОПРОМГРУП" (ЄДРПОУ 39432299) в закупівлі Кондиціонери. ДК 021:2015:42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-18-008231-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Згідно Додатку 3 п20: Учасник у складі пропозиції повинен надати таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам Тендерної документації торгів, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого учасниками товару, а також відповідність вимогам замовника. або еквівалентного товару який пропонується учасником. Таблиця відповідності: Найменування товару; Технічні характеристики та комплектація товару, що вимагаються; Технічні характеристики та комплектація товару, що пропонуються; Виробник та країна походження товару. Таблиця відповідності надана Учасником містить не повну інформацію. Рішення: Учасник повинен надати коректно заповнену таблицю відповідності з інформацією про Виробника та країни походження товару. Рішення: Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРОПРОМГРУП" (ЄДРПОУ 39432299), виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СЕНСЕЙ»» (ЄДРПОУ 38679701) в закупівлі Кондиціонери. ДК 021:2015:42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-18-008231-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Згідно Додатку 4: Учасником надається Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за 2023-2024 роки, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним (и) договором (договорами) слід розуміти договір (договори), предметом яких є поставка за кодом ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; Рішення: Учасник повинен надати аналогічний Договір саме 2023 та 2024 року з кодом ДК 021:2015 42510000-4. 2. Згідно Додатку 5 п 8: Якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження. Рішення: Надати гарантійний лист учасника в довільній формі. Рішення: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СЕНСЕЙ»» (ЄДРПОУ 38679701) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.