Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 190 924 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 954,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 31948866 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Котюрова Яніна Миколаївна |
| Телефон: | 380978633195 |
| E-mail: | kotyrova82yan@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область,Південноукраїнськ, вул. Європейська, будинок 8 |
0 |
Пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Пропонуємо вам відкорегувати довідку Гарантійний лист, якою учасник підтвержує можливість поставки засувок з відповідними фланцями, а також додаток 5, де зазначити що засувки які пропонуються до поставки -з відповідними фланцями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.