Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 374 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 26,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38355198 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сєніна Надія Мирославівна |
| Телефон: | 380954138722 |
| E-mail: | mtz.12dprz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область,Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І |
1 |
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1) заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації; 2) інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до тендерної документації. 3) заповнені відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів); 4) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 6) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий; 7) лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару) 8) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код за ЄДРПОУ 45504596) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Не надана заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації. 2) Не виконано вимоги згідно додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», а саме, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код за ЄДРПОУ 45504596) в якості наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надали аналогічний договір та видаткову накладну (для підтвердження виконання договору в повному обсязі). При цьому, надана видаткова накладна не містить печатки отримувача, а містить тільки підпис отримувача, який не підтверджений довіреністю, виданою на отримання товару, зазначеного у видатковій накладній. Таким чином, даний договір не може розглядатись в якості наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) Не надані заповнені відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів); 4) Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 5) Не надано лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів). 6) Не надано лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий 7) Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 8) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код за ЄДРПОУ 45504596) підписані не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код за ЄДРПОУ 45504596) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації та надав інформацію та/або документи у складі тендерної пропозиції, що передбачалися тендерною документацією, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, учаснику ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код за ЄДРПОУ 45504596) у строк, визначений Особливостями НЕОБХІДНО: 1) Надати заповнену та підписану тендерну пропозиці за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації; 2) Надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до тендерної документації. 3) Надати заповнені відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів); 4) Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), а саме а саме в колонці 6 Таблиці зазначити документ, який підтверджує якість щодо кожної позиції товару. 5) Надати лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів). 6) Надати лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий 7) Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 8) Надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1) заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації; 2) інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись реалізація автомобільних фільтрів та/або запасних частин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) заповнені відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів); 4) заповнений та підписаний Додаток 1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію і документи (якщо передбачені Замовником), які передбачені Додатком 1.4 до тендерної документації; 5) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6) лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ФОП УДОВИЧЕНКО ДЕНИС ПАВЛОВИЧ (КОД ЗА ЄДРПОУ 3566703953) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) В Додатку 1.1 до додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерна пропозиція» не заповнені графи «Ціна за одиницю товару без ПДВ, грн.» та «Сума товару без ПДВ, грн.» щодо кожної позиції товару тендерної пропозиції. 2) Не виконано вимоги згідно додатку 1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», а саме, ФОП УДОВИЧЕНКО ДЕНИС ПАВЛОВИЧ (КОД ЗА ЄДРПОУ 3566703953) в якості наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав аналогічний договір, дата якого 24 квітня 2025 року, при цьому дата подання тендерної пропозиції учасником 08 квітня 2025 року. Таким чином, такий договір не може бути прийнятий до розгляду в якості підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів). З огляду на зазначене, вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відомостей про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно Додатку 1.6 до тендерної документації, який повинен підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору не може вважатися виконаною. 3) Не виконано вимоги згідно додатку 1.4. до Додатку 1 до тендерної документації, а саме в стовпці 6 Таблиці не зазначено документ, який підтверджує якість щодо кожної позиції товару. 4) Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього) наданий з невідповідностями, а саме в додатку 2 до Договору «Технічні та якісні вимоги до комплектності товару» в стовпці 6 не зазначено документ, який підтверджує якість щодо кожної позиції товару. 5) Не виконано вимоги щодо надання листа-гарантії про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). На виконання цієї вимоги учасником надано лист гарантію, що він гарантує якість запропонованого товару оригінальною упаковкою виробника та відповідними позначеннями каталожного номеру (маркування) заводу-виробника на продукції, при цьому, оригінальна упаковка виробника та відповідні позначення каталожного номеру (маркування) заводу-виробника на продукції не є завіреним(и) належним чином документом/переліком документів, які повинні бути надані Замовнику під час постачання товару. 6) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що документи тендерної пропозиції учасника ФОП УДОВИЧЕНКО ДЕНИС ПАВЛОВИЧ (КОД ЗА ЄДРПОУ 3566703953) підписані не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції ФОП УДОВИЧЕНКО ДЕНИС ПАВЛОВИЧ (КОД ЗА ЄДРПОУ 3566703953) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації та надав інформацію та/або документи у складі тендерної пропозиції, що передбачалися тендерною документацією, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1) Надати заповнену та підписану тендерну пропозиці за формою – згідно з Додатком 1.1 до тендерної документації; 2) надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись реалізація автомобільних фільтрів та/або запасних частин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) Надати повністю заповнений та підписаний Додаток 1.4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до додатку 1 до тендерної документації, а саме в колонці 6 Таблиці зазначити документ, який підтверджує якість щодо кожної позиції товару. 4) Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), а саме а саме в колонці 6 Таблиці зазначити документ, який підтверджує якість щодо кожної позиції товару. 5) Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 6) Надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.