Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 520 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
| ЄДРПОУ: | 03346058 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tke.if.ua |
| Контактна особа: | Капущак Леся Ігорівна |
| Телефон: | +380342720785 |
| E-mail: | 070887kli@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
8 |
За рішенням уповноваженої особи від 17.03.2025 №17т оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015- 42990000-2 «машини спеціального призначення» (станції пропорційного дозування хімреагенту), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-17-013345-а, «машини спеціального призначення» (станції пропорційного дозування хімреагенту). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, керуючись абзацом 9 п.37, п.43 Особливосте розміщую повідомлення з наступною вимогою до учасника процедури закупівлі »: За результатами вивчення документів учасника ТОВ «Техенергохім», зокрема: 1. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасник надав офіційний лист у якому зазначив наступне: на виконання вимоги тендерної документації замовника щодо надання сертифікату якості або сертифікату відповідності на товар надаємо зразок Паспорту і керівництва з експлуатації «Станція дозування деоксиданту: СДР-0,5-0,06-1/1-ТСРА» згідно ТУ У 28.1-22161169-011:2019. Замовник зазначив, надати сертифікат якості або сертифікат відповідності на товар, або обгрунтування його відсутності, отже якщо із переліченої вимоги Учасник не надав ні сертифікату якості ні сертифікату відповідності, прохання надати обгрунтування щодо їхньої відсутності. 2. Усі листи-згоди та інші документи які були подані Учасником невірно зазначена дата вихідної реєстрації. Таким чином наявна невідповідність інформації (документах) що подана Учасником закупівлі. З огляду на зазначене керуючись п.43 Особливостей розміщую наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах : Прошу внести відповідні коригування згідно перелічених вимог. Керуючись п.43 Особливостей розміщуємо повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі ТОВ «Техенергохім» про усунення зазначеного вище факту. Замовник виявив невідповідності в інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.