Поставка товару здійснюється постачальником не пізніше 30.05.2025 року. Місце поставки: Згідно документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 590 288 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 902,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А0598 |
| ЄДРПОУ: | 07732858 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Матвійчук |
| Телефон: | +380673694671 |
| E-mail: | petrivna_ua@i.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 1 до Оголошення до тендерної документації та п. 6 до Оголошення визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі та надання супровідних послуг, в тому числі навчання персоналу, зокрема: складського або виробничого приміщення, автотранспорту, фрезерного універсального верстату OZCO FX200 Servo або аналог, завірену підписом уповноваженої особи. 1.2. На підтвердження наявності в учасника складського/ виробничого приміщення учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/свідоцтво про реєстрацію права власності та копію договору на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або договір оренди/суборенди* або договір про співпрацю* або договір користування чи надання послуг*. 1.3. На підтвердження наявності обладнання учаснику необхідно надати витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг* та/або видаткову накладну/накладну. 1.4. На підтвердження наявності автотранспорту Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг* (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний протягом строку поставки за даною закупівлею. 2.1. Довідку про наявність працівників*, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій необхідно вказати перелік працівників, їх прізвище, ім’я та по батькові, посади та досвід роботи у роках, завірену підписом уповноваженої особи учасника, та надати підтверджуючі документи на усіх вказаних у довідці працівників (копії трудових книжок (сторінку з прізвищем та сторінку, яка містить запис про прийняття на роботу до Учасника відповідного працівника, або іншого документа, що підтверджує факт трудових відносин працівників на підприємстві/товаристві учасника). 2.2. Чинні документи на не менше ніж одного працівника учасника, які зазначені у вищезазначеній довідці про навчання та/або перевірку знань з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (посвідчення та протокол). 3.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 3.2. Договір, який вказано у довідці, видаткові накладні або акти приймання-передачі, що підтверджують повне виконання даного договору. 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний уповноваженою особою, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента. 4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття їх до обліку уповноваженим органом та з документом, яким їх затверджено (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого підприємництва) або податкова декларація платника єдиного податку за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників фізичних осіб – підприємців). Подані Учасником документи, визначені даним пунктом, повинні свідчити про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік або за 2024 рік у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України або дистриб'ютора або дилера, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції в Учасника відсутні: • 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі та надання супровідних послуг, в тому числі навчання персоналу, зокрема: складського або виробничого приміщення, автотранспорту, фрезерного універсального верстату OZCO FX200 Servo або аналог, завірену підписом уповноваженої особи. • 1.4. На підтвердження наявності автотранспорту Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг* (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний протягом строку поставки за даною закупівлею. • 3.1. Довідка в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. • 3.2. Договір, який вказано у довідці, видаткові накладні або акти приймання-передачі, що підтверджують повне виконання даного договору. • 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний уповноваженою особою, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента. • Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України або дистриб'ютора або дилера, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. • А також інші документи, які вимагалися згідно тендерної документації до даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у визначений строк.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.