Закупівлю оголошено - 12-03-2025, 22:06. Дата останніх змін - 14-04-2025, 08:25

Фрезерний універсальний верстат OZCO FX200 Servo за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42620000-8 "Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати".

Фрезерний універсальний верстат OZCO FX200 Servo за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42620000-8 "Токарні, розточувальні та фрезерувальні в... Державна закупівля - UA-2025-03-12-014517-a Фрезерний універсальний верстат OZCO FX200 Servo за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42620000-8 "Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати". від замовника Військова частина А0598 від 3/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-12-014517-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-12-017627-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 22:06
по 18-03-2025, 21:26
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 21:26
по 21-03-2025, 21:26
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-03-2025, 12:01
по 24-03-2025, 12:24

Поставка товару здійснюється постачальником не пізніше 30.05.2025 року. Місце поставки: Згідно документації.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1590288
1 590 288 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 902,88 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А0598
ЄДРПОУ:07732858 Досьє YouControl
Контактна особа:Віра Матвійчук
Телефон:+380673694671
E-mail:petrivna_ua@i.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Фрезерний універсальний верста ...
1 590 288 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 12:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фрезерний універсальний верстат OZCO FX200 Servo за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42620000-8 "Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати".

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-05-2025
42620000-8
Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати


+-
Документи
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:06:25
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:06:25
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:06:25
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:06:25
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:06:25
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 27-03-2025 по 04-04-2025
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, Волинська область, Луцький р-н, село Липини, вул.Сонячна будинок 2Б, 45601, Світлана Давидчик
                  Остаточна пропозиція:
                  1 380 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  1 380 000 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  29-03-2025, 10:55

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 27-03-25, 20:52:37
                  24

                  ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 1 до Оголошення до тендерної документації та п. 6 до Оголошення визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі та надання супровідних послуг, в тому числі навчання персоналу, зокрема: складського або виробничого приміщення, автотранспорту, фрезерного універсального верстату OZCO FX200 Servo або аналог, завірену підписом уповноваженої особи. 1.2. На підтвердження наявності в учасника складського/ виробничого приміщення учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/свідоцтво про реєстрацію права власності та копію договору на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або договір оренди/суборенди* або договір про співпрацю* або договір користування чи надання послуг*. 1.3. На підтвердження наявності обладнання учаснику необхідно надати витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг* та/або видаткову накладну/накладну. 1.4. На підтвердження наявності автотранспорту Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг* (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний протягом строку поставки за даною закупівлею. 2.1. Довідку про наявність працівників*, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій необхідно вказати перелік працівників, їх прізвище, ім’я та по батькові, посади та досвід роботи у роках, завірену підписом уповноваженої особи учасника, та надати підтверджуючі документи на усіх вказаних у довідці працівників (копії трудових книжок (сторінку з прізвищем та сторінку, яка містить запис про прийняття на роботу до Учасника відповідного працівника, або іншого документа, що підтверджує факт трудових відносин працівників на підприємстві/товаристві учасника). 2.2. Чинні документи на не менше ніж одного працівника учасника, які зазначені у вищезазначеній довідці про навчання та/або перевірку знань з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (посвідчення та протокол). 3.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 3.2. Договір, який вказано у довідці, видаткові накладні або акти приймання-передачі, що підтверджують повне виконання даного договору. 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний уповноваженою особою, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента. 4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття їх до обліку уповноваженим органом та з документом, яким їх затверджено (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого підприємництва) або податкова декларація платника єдиного податку за 2023 рік або за 2024 рік з відміткою або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників фізичних осіб – підприємців). Подані Учасником документи, визначені даним пунктом, повинні свідчити про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік або за 2024 рік у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України або дистриб'ютора або дилера, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції в Учасника відсутні: • 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі та надання супровідних послуг, в тому числі навчання персоналу, зокрема: складського або виробничого приміщення, автотранспорту, фрезерного універсального верстату OZCO FX200 Servo або аналог, завірену підписом уповноваженої особи. • 1.4. На підтвердження наявності автотранспорту Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); або - договір про надання послуг* (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний протягом строку поставки за даною закупівлею. • 3.1. Довідка в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. • 3.2. Договір, який вказано у довідці, видаткові накладні або акти приймання-передачі, що підтверджують повне виконання даного договору. • 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний уповноваженою особою, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента. • Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника на території України або дистриб'ютора або дилера, який підтверджує можливість поставки даного товару учасником у строк визначений даним оголошенням. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару із зазначенням гарантійного терміну. • А також інші документи, які вимагалися згідно тендерної документації до даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у визначений строк.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-25, 20:52:37
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2025-03-12-014517-a-c2
                  Номер договору:
                  59
                  Дата підписання договору:
                  11-04-2025, 08:21
                  Строк дії договору:
                  з 11-04-2025 по 27-12-2025
                  1 380 000 UAH
                  Ціна договору
                  1 150 000 UAH
                  Ціна договору без ПДВ
                  Інформація про Учасника
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 26-03-2025 по 03-04-2025
                  Статус:
                  рішення анульовано замовником або органом оскарження
                  Контактна інформація:
                  Україна, , , , , Віктор Льовін
                  Остаточна пропозиція:
                  1 450 500 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  1 496 724 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  26-03-2025, 20:53
                  Інформація про Учасника
                  Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 24-03-2025 по 01-04-2025
                  Статус:
                  рішення анульовано замовником або органом оскарження
                  Контактна інформація:
                  Україна, Волинська область, Луцький р-н, село Липини, вул.Сонячна будинок 2Б, 45601, Світлана Давидчик
                  Остаточна пропозиція:
                  1 380 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  1 380 000 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  ТОВ "ЛУЦЬК-БУД-СЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  1 380 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  1 380 000 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  21-03-2025, 17:12:31
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  Пропозицію подав:
                  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  1 450 500 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  1 496 724 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  Залучення субпідрядника/співвиконавця не планується
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  21-03-2025, 17:34:09
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:07:13
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 22:06:25
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ