Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 073 333 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 366,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 92 199,99 UAH |
| Замовник: | Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) |
| ЄДРПОУ: | 07930854 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оленич Олександр |
| Телефон: | +380984275538 |
| E-mail: | yavoriv-prozorro@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У зв’язку із неможливістю виправити у закупівлі зміни в технічній специфікації та перегляд очікуваної вартості предмета закупівлі у бік її обгрунтованого зменшення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-04-2025, 09:31 по 30-04-2025, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Вимога про усунення порушення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно розділу 1 Додатку 2 тендерної документації учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати копію не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які становлять їх невід’ємну частину; з додатковими угодами до договорів (у разі їх укладення), з видатковими накладними (документи, що свідчать про виконання договору) та листами-відгуками стосовно належного та повного виконання від замовників наданих аналогічних договорів. Проте видаткові накладні (документи, що свідчать про виконання договору) до аналогічних договорів учасником надано не в повному обсязі. 1. Згідно Розділу 2 Договору поставки №1 від 10 січня 2023 року вартість обладнання в обсязі договору визначається у Додатках (специфікаціях), що додається до договору як невід’ємна його частина. - Додаток №1 від 10.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023.- Специфікація №1 від 10.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023 на суму 582 246,00 грн. без ПДВ; - Додаток №2 від 13.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023.- Специфікація №2 від 13.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023 на суму 4 900 380,00 грн. без ПДВ; - Додаток №3 від 13.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023.- Специфікація №3 від 13.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023 на суму 4 900 380,00 грн. без ПДВ; Відповідно сума Договору становить 10 383 006,00 грн. -Видаткова накладна №8 від 16 березня 2023 р. на суму 4 900 380,00 грн. -Видаткова накладна №9 від 24 березня 2023 р. на суму 4 900 380,00 грн. Сума за видатковими накладними становить 9 800 760,00 грн. 2. Згідно Розділу 2 Договору поставки №13 від 30 листопада 2022 року вартість обладнання в обсязі договору визначається специфікаціями, що додаються до договору, як невід’ємна його частина. - Додаток №1 від 30 листопада 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022.- Специфікація №1 від 30 листопада 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022р. на суму 281 300,00 грн. без ПДВ; - Додаток №2 від 02 грудня 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022.- Специфікація №2 від 02 грудня 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022р. на суму 672 053,00 грн. без ПДВ; Відповідно сума Договору становить 953 353,00грн. -Видаткова накладна №7 від 06 березня 2023 р. на суму 288 013,00 грн. Сума за видатковими накладними становить 288 013,00 грн. Учасником не надано видаткові накладні (документи, що свідчать про виконання договору) до аналогічних договорів в повному обсязі. Для виправлення зазначеної невідповідності просимо подати: 1. Видаткову накладну (документи, що свідчать про виконання договору) до Додатку №1 від 10.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023.- Специфікації №1 від 10.01.2023р до Договору №1 від 10.01.2023 на суму 582 246,00 грн. без ПДВ; 2. Видаткові накладні (документи, що свідчать про виконання договору) до Додатку №1 від 30 листопада 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022.- Специфікації №1 від 30 листопада 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022р. на суму 281 300,00 грн. без ПДВ та Додатку №2 від 02 грудня 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022.- Специфікації №2 від 02 грудня 2022р. до Договору №13 від 30.11.2022р. на суму 672 053,00 грн. без ПДВ;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.