Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 844 100 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 220,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
3 |
У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з повітряними тривогами які виникають внаслідок загроз ворожих обстрілів території України, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Інпо-Трейд" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Інпо-Трейд" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано завірений Статут підприємства, п. 15.3.1 Статуту встановлено, що директор має право укладати від імені Товариства договори (угоди). Якщо сума договору (угоди) з однією особою становить 50 і більше відсотків вартості майна Товариства, то директор повинен отримати згоду вищого органу Товариства. Вимога тендерної документації: пп.1.3. п.1 Додатку 1 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 1.3. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину та/або якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та інше), учасник повинен надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину (наприклад: річна звітність). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - рішення Загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину або якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та інше), учасник повинен надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину (наприклад: річна звітність). Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня лист в довільній формі згідно пп.10.2 п.10 Додаток 1 тендерної документації. Вимога тендерної документації: пп.10.2 п.10 Додаток 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»: 10.2. Лист в довільній формі про виробника товару із зазначенням його коду ЄДРПОУ, у випадку якщо виробником є нерезидент, учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - лист в довільній формі про виробника товару із зазначенням його коду ЄДРПОУ, у випадку якщо виробником є нерезидент, учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента; Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-відгук який підтверджує якісне виконання умов договору. Вимога тендерної документації: п.8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів. З метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копію договору, укладеного із підприємством вугледобувної промисловості, на постачання аналогічного товару. - документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні). - Лист-відгук який підтверджує якісне виконання умов договору. З метою реалізації права Замовника визначеного абз. другим пункту 42 Особливостей (Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції) аналогічним вважається договір поставки частин конвеєрів укладений із підприємством вугледобувної промисловості, крім підприємств які знаходяться на тимчасово окупованій території України. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - лист-відгук який підтверджує якісне виконання умов договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.