Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04053714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ГІОРГОБІАНІ СОФІКО ДЖОННІВНА |
| Телефон: | +380314243706 |
| E-mail: | vkhmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,Хуст, 900- річчя Хуста, 27 |
2 |
1.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ГАРНИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" наявний документ Довідка вих.№ 7 від 05.03.2025 року (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») в якому відсутня інформація про контактних осіб замовника за аналогічним договором. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.