Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 840 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
| ЄДРПОУ: | 20001993 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ssu.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Білевська |
| Телефон: | +0444227677 |
| E-mail: | icte23@ssu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03113, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.М.Василенка 3 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника – ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-28-008804-а. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Металообробні верстати Плоскошліфувальний верстат по металу (42631000-8)», код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 42630000-1 «Металообробні верстати», під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» виявлено такі невідповідності: 5.1 Учасник невірно вказав дату Тендерної пропозиції (вих. № 7 від 10.03.2024 р.). 5.2 Учасник не надав витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 5.3 Учасник невірно вказав дату в листі – гарантії щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (вих. № 4 від 10.03.2024 р.) 5.4 Учасник невірно вказав дату гарантійного листа з інформацією про те, що Учасник не здійснює продаж товарів/робіт/послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (вих. № 5 від 10.03.2024 р.) 5.5 Учасник невірно вказав дату листа-гарантії, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням Учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України (вих. № 6 від 10.03.2024 р.) 5.6 Учасник невірно вказав дату в довідці, що підтверджує наявність сервісного центру, який забезпечить гарантійну підтримку предмета закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, що буде здійснювати гарантійне обслуговування (вих. № 3 від 10.03.2024 р.) 6. Посилання на вимоги тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою (протокол від 28.02.2025 № 23), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1 Пункт 1 додатка 1 до тендерної документації. 6.2 Пункт 8 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Витяг/виписка повинен: - бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей); - бути виданий відповідним органом, який має такі повноваження; - містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власника (власників). У разі якщо в юридичної особи відомості про кінцевого бенефіціарного власника (власників) не внесені до ЄДР, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. Документ повинен бути підготовлений не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей). 6.3 Пункт 10 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати лист - гарантію, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; - постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 № 1000 «Деякі питання визначення правового режиму на тимчасово окупованій території»; - рішень РНБО, уведених в дію Указами Президента України. 6.4 Пункт 11 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати гарантійний лист (у довільній формі) з інформацією про те, що Учасник не здійснює продаж товарів/робіт/послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. 6.5 Пункт 12 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. 6.6 Пункт 13 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, який забезпечить гарантійну підтримку предмету закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, або уповноваженого представника учасника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 7.1 Тендерна пропозиція згідно з додатком 2 до тендерної документації з датою не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів. 7.2 Витяг/виписка з ЄДР, повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів. 7.3 Лист - гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з датою не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів. 7.4 Гарантійний лист (у довільній формі) з інформацією про те, що Учасник не здійснює продаж товарів/робіт/послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, з датою не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів. 7.5 Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням Учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України, з датою не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів. 7.6 Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, який забезпечить гарантійну підтримку предмета закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, або уповноваженого представника Учасника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування, з датою не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів. ВИРІШИЛА: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, що подана Учасником – ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку. Уповноважена особа Олена БІЛЕВСЬКА
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника – ТОВ «КІНТЕГРО» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-28-008804-а. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Металообробні верстати Плоскошліфувальний верстат по металу (42631000-8)», код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 42630000-1 «Металообробні верстати», під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КІНТЕГРО» виявлено такі невідповідності: 5.1 У тендерній пропозиції, технічній специфікації та технічному паспорті на плоскошліфувальний верстат MY1022 Zaozhuang Yunding CNC Machinery Co., Ltd. Учасник вказав технічні характеристики: - потужність приводу головного руху - 2 кВт; - вага верстата - 1000 кг; натомість, в загальному доступі на плоскошліфувальний верстат MY1022 Zaozhuang Yunding CNC Machinery Co., Ltd. наявна така інформація: - потужність приводу головного руху (двигун шпинделя) – 1,5 кВт; - вага нетто (вага верстата) - 950 кг. Оскільки в загальному доступі технічні характеристики пропонованого плоскошліфувального верстата MY1022 Zaozhuang Yunding CNC Machinery Co., Ltd. відрізняються від технічних характеристик, що зазначаються Учасником в складі Тендерної пропозиції, необхідно надати підтверджуючі документи від виробника (технічний паспорт/сертифікат/декларація відповідності тощо) про можливість виробництва такого обладнання з технічними характеристиками, що відповідають вимогам тендерної документації. Документи надані виробником або лист від виробника мають містити інформацію про державну реєстрацію компанії виробника, посилання на офіційний сайт виробника тощо (інформація, яка дає можливість Замовнику звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, в загальному доступі та в документах наданих Учасником відсутня). 5.2 Сертифікат системи управління якістю № 119824Q20131R0S, який надав Учасник як підтверджуючий документ від виробника – не піддається перевірці органу сертифікації за вказаним посиланням. 5.3 В довідці, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, який забезпечить гарантійну підтримку предмета закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, Учасник не надав конкретної інформації – найменування, місцезнаходження, контактні дані (номер телефону, електронна пошта) тощо сервісного (-их) центру (-ів), або представництва, або представника. Також в довідці Учасник зазначив про наявність спеціалістів, що сертифіковані виробником, але конкретна інформація відсутня. Примітка. Згідно з пунктом 42 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі - Особливості): Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 6. Посилання на вимоги тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою (протокол від 28.02.2025 № 23), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1 Пункт 2 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку складену у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника та/або підтверджуючі документи про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики запропонованого предмета закупівлі, які мають бути не гіршими від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. 6.2 Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, який забезпечить гарантійну підтримку предмету закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, або уповноваженого представника учасника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 7.1 Підтверджуючі документи від виробника про можливість виробництва пропонованого предмета закупівлі з технічними характеристиками, що відповідають вимогам тендерної документації, а також інформація, яка дає можливість Замовнику звернутися до виробника за підтвердженням інформації, наданої Учасником. 7.2 Довідку у довільній формі, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, з конкретною інформацією – найменування, місцезнаходження, контактні дані (номер телефону, електронна пошта) тощо сервісного (-их) центру (-ів), або представництва, або представника, а також данні про спеціалістів та їх сертифікати від виробника, які зазначив Учасник. ВИРІШИЛА: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, що подана Учасником – ТОВ «КІНТЕГРО». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому прядку. Уповноважена особа Олена БІЛЕВСЬКА
Повідомлення від 14.03.2025 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника – ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-28-008804-а. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Металообробні верстати Плоскошліфувальний верстат по металу (42631000-8)», код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 42630000-1 «Металообробні верстати», під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» виявлено такі невідповідності: 5.1 Відсутній підтверджуючий документ (щодо технічних, якісних та інших характеристик), який Учасник зазначив, стовбець 4 у таблиці Тендерної пропозиції (реєстр. № 7 від 10.03.2025 р.) Якість товару та якість матеріалів (сировини) виготовлення цього товару повинна відповідати вимогам, які зазначені у стандартах, технічних вимогах заводу-виробника або іншій технічній документації, зокрема ДСТУ, ТУ та інших національних стандартах, що діють на території України. 5.2 У довідці (реєстр. № 6 від 10.03.2025 р.) в порівняльній таблиці Учасник вказав технічні характеристики плоскошліфувального верстата MY1022 Zaozhuang Yunding CNC Machinery Co., Ltd.: - потужність приводу головного руху - 2 кВт; - вага верстата - 1000 кг; натомість, в загальному доступі на плоскошліфувальний верстат MY1022 Zaozhuang Yunding CNC Machinery Co., Ltd. наявна така інформація: - потужність приводу головного руху (двигун шпинделя) – 1,5 кВт; - вага нетто (вага верстата) - 950 кг. Оскільки в загальному доступі технічні характеристики пропонованого плоскошліфувального верстата MY1022 Zaozhuang Yunding CNC Machinery Co., Ltd. відрізняються від технічних характеристик, що зазначаються Учасником в складі Тендерної пропозиції, необхідно надати підтверджуючі документи від виробника про можливість виробництва такого обладнання з технічними характеристиками, що відповідають вимогам тендерної документації, а також посилання на офіційний сайт виробника. 5.3 В довідці, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, який забезпечить гарантійну підтримку предмета закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, Учасник не надав конкретної інформації – найменування, місцезнаходження, контактні дані (номер телефону, електронна пошта) тощо сервісного (-их) центру (-ів), або представництва, або представника. 6. Посилання на вимоги тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою (протокол від 28.02.2025 № 23), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1 Стовбець 4 таблиці додатка 2 до тендерної документації (Тендерна пропозиція) необхідно надати підтверджуючий документ. 6.2 Пункт 2 додатка 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку складену у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника та/або підтверджуючі документи про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики запропонованого предмета закупівлі, які мають бути не гіршими від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. 6.3 Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, який забезпечить гарантійну підтримку предмету закупівлі протягом визначеного гарантійного терміну у місті Києві, або уповноваженого представника учасника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 7.1 Технічний паспорт зазначений Учасником в Тендерній пропозицій (реєстр. № 7 від 10.03.2025 р.) 7.2 Підтверджуючі документи від виробника про можливість виробництва пропонованого предмета закупівлі з технічними характеристиками, що відповідають вимогам тендерної документації, а також посилання на офіційний сайт виробника. 7.3 Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва, або представника, з конкретною інформацією – найменування, місцезнаходження, контактні дані (номер телефону, електронна пошта) тощо сервісного (-их) центру (-ів), або представництва, або представника. ВИРІШИЛА: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, що подана Учасником – ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому прядку. Уповноважена особа Олена БІЛЕВСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.