Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 864 922 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 649,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | 92181@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ткаченко Катерина Сергіївна (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-27-006851-a - Запасні частини для ремонту верстатів (код ДК 021:2015 – 42670000-3 - Частини та приладдя до верстатів) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 5 пункту 4 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати заповнену форму «Відомості про учасника» згідно додатку 6 до тендерної документації. Надані учасником відомості у складі тендерної пропозиції не в повній мірі відповідають змість форми Додатку 6 до ТД. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП Ткаченко Катерина Сергіївна повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнена форма відомостей відповідно до Додатку 6 до ТД. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП Ткаченко Катерина Сергіївна UA-2025-02-27-006851-a - Запасні частини для ремонту верстатів (код ДК 021:2015 – 42670000-3 - Частини та приладдя до верстатів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.