Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 430 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05500871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хомич Анна Сергіївна |
| Телефон: | 380672103913 |
| E-mail: | anna.khomych26@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп. 1.1.3. п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: видаткова накладна/акт приймання-передачі товару. Дана вимога передбачена також у п. 4 розділу 1 додатку 5 до тендерної документації, де учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, що підтверджують виконання договору вказаного в довідці (акти наданих послуг тощо). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: 1. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: видаткова накладна/акт приймання-передачі товару, акти наданих послуг тощо. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: видаткова накладна/акт приймання-передачі товару, акти наданих послуг тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.