Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 070 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4118 |
| ЄДРПОУ: | 26632364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис ПРОДОЛЯКІН |
| Телефон: | +380677499973 |
| E-mail: | headquarters_a4118@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Шановний учаснику! Надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) відповідно до п.4.3. Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців) — натати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; 2) відповідно до п.4.8. Лист-згода на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” (Додаток 4) - зазначити унікальний номер закупівлі; 3) відповідно до п.4.10. Лист-згода з умовами договору, складений в довільній формі, включаючи технічні та інші вимоги до предмету закупівлі — надати відповідний лист. З метою усунення невідповідностей просимо завантажити вищенаведені документи відповідно до Оголошення про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.