Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 964,95 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 239,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Дубина |
| Телефон: | +380637180701 |
| E-mail: | snabmrc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04114, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150 |
2 |
Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо Вам за проявлений інтерес до закупівлі UA-2025-02-17-011744-a, ««Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42910000-8. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації, Учасник надав довідку «довідка аналог дог фільтр.pdf» але не надав посилання на ID закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua. що вимагав замовник. Відповідь просимо надати на протязі 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зазначена вимога направляється Учаснику на виконання ч. 9 ст. 26 Закону № 922 та п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Вимога полягає в усуненні невідповідностей в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вимога не стосується відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.