Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 067 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен: - надати заповнену належним чином і підписану уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі довідку з інформацією про підприємство учасника процедури закупівлі, оформлена згідно з вимогами Додатку №1; - надати власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору); - надати позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - надати власну довідку учасника щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках; - погодити основні умови договору (Додаток №2), погоджені учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції: - надав Довідку Вих. № 823/1 від 19.02.2025 року Загальні відомості про учасника процедури закупівлі з невідповідностями до вимог Замовника; - надав Довідку Вих. № 823/3 від 19.02.2025 року Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, згідно якої інформація, наведена у Довідці, не відповідає інформації, наведеній у документах, які надані у складі тендерної пропозиції; - не надав відгуки до аналогічних договорів, які надані у складі тендерної пропозиції; - не надав довідку щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках; - погодив проект договору, наведеного у Додатку № 2, з невідповідностями до вимог Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації: - надати заповнену належним чином і підписану уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі довідку з інформацією про підприємство учасника процедури закупівлі, оформлена згідно з вимогами Додатку №1; - надати власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору); - надати позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - надати власну довідку учасника щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках; - погодити основні умови договору (Додаток №2), погоджені учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.