Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
закупівля здійснюється згідно з ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 850 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2193 |
| ЄДРПОУ: | 14321819 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бак Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380982251890 |
| E-mail: | SBak@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою отримано від ініціатора закупівлі рапорт від 14.02.2025 року про необхідність відмінити процедуру закупівлі наступного змісту: У зв’язку із переплануванням розміщення кухонного обладнання в їдальні управління прикордонного загону, що в свою чергу впливає на розміщення та потужність вентиляційної системи, заплановано внесення відповідних змін до комплекту проєктно - кошторисної документації з поточного ремонту «Вентиляційної системи їдальні відділення матеріального забезпечення, прошу відмінити процедуру закупівель за номером UA-2025-02-11-006001-а в зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі даного товару
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-02-2025, 16:17 по 25-02-2025, 00:00
Документи: