Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 316 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 580 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Андрій Мих |
| Телефон: | +380671516515, +380322957079 |
| E-mail: | tender.onko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУМЕРАНГ-КОМФОРТ" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУМЕРАНГ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери інверторного типу із встановленням) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п. 1.3 Розділу 1 Додатку №1 надати у складі тендерної пропозиції сертифікат спеціалістів (інженерів) про проходження відповідного навчання щодо монтажу та обслуговування обладнання, видані виробником або офіційним представником в Україні (не менше одного) У складі пропозиції учасника відсутній вказаний документ. 1.2. Згідно п. 9 Додатку №2 з метою запобігання закупівлі неякісного, підробленого товару та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами, яких вимагає Замовник, Учасник повинен надати гарантійного листа виробника або представника/дилера/дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України з наданням у складі пропозиції відповідних підтверджуючих документів представництва/дилерства/дистриб’юторства), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, номеру Закупівлі, а також наявності сертифікованих сервісних центрів із вказанням їх адреси та контактного телефону (надається у складі тендерної пропозиції). Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист від представника/дилера/дистриб’ютора виробника пропонованого обладнання ТОВ «Новаформ» вих. №1.4 від 07.02.2025 року, який не містить інформації щодо повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, номеру Закупівлі, а також наявності сертифікованих сервісних центрів із вказанням їх адреси та контактного телефону. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Згідно п. 1.3 Розділу 1 Додатку №1 надати у складі тендерної пропозиції сертифікат спеціалістів (інженерів) про проходження відповідного навчання щодо монтажу та обслуговування обладнання, видані виробником або офіційним представником в Україні (не менше одного) 2.2. Привести у відповідність наданий гарантійний лист від пресдставника/дилера/дистриб’ютора виробника пропонованого обладнання та згідно п. 9 Додатку №2 з метою запобігання закупівлі неякісного, підробленого товару та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами, яких вимагає Замовник, надати гарантійного листа виробника або представника/дилера/дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України з наданням у складі пропозиції відповідних підтверджуючих документів представництва/дилерства/дистриб’юторства), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, номеру Закупівлі, а також наявності сертифікованих сервісних центрів із вказанням їх адреси та контактного телефону 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.