Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 230 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41086985 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Гулицька |
| Телефон: | +380465721170 |
| E-mail: | hozgr.ur.osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 15300, Україна, Чернігівська область,м. Корюківка, вул. Бульварна, 6 |
2 |
Згідно п. 21 Додатку №4 до тендерної документації: «Не приймаються до розгляду пропозиції Учасників на товар, виготовлений в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран чи ввезені з території цих краї. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист довільної форми, в якому гарантує, що товар за предметом закупівлі не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують виконання даної вимоги тендерної документації. Підсумовуючи викладене, Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідностей тендерної пропозиції та приведення документів у відповідність до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.