Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 59 493 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 297,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2138 |
| ЄДРПОУ: | 14321386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Малакуцька Юлія Федорівна |
| Телефон: | 380487019230 |
| E-mail: | UMalakutska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) та якщо тендерна пропозиція містить, як скановані, так і електронні документи, КЕП накладається на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ verify. Під час перевірки підпису тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СТОРГОМ», встановлено що Тип носія особистого ключа: Незахищений; Тип підпису: Удосконалений, тобто УЕП. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно накласти кваліфікований електронний підпис КЕП, тобто на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.