Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131512 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://energy.volyn.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Мондровська |
| Телефон: | +380332780506 |
| E-mail: | mondrovska.io@energy.volyn.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Шановний учаснику, за результатами розгляду тендерної пропозиції, Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані у тендерній пропозиції, подання яких було передбачено тендерної документацією (далі-ТД). Замовником визначено, що відповідно до пункту 6 розділу III та Додатку 1 Документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей № 1178, а також спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Відповідно до Додатком 1 до Документації учасник повинен підтвердити, зокрема кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Документацією визначено, що до документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, відносяться: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі. Приміткою 3 пункту 10 Додатку 1 до Документації визначено, що первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Якщо у первинних документах не зазначені номер і дата аналогічного договору (підстави для здійснення операції), то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). При розгляді Уповноваженою особою виконання вимоги Документації в цій частині встановлено наступне. Учасником завантажено: Довідка про наявність аналогічного досвіду від 27.01.2025 №4; Договори поставки товару: № 153 від 02.11.2023 та № 656 від 14.11.2023; Видаткові накладні № РН-0000073 від 02.11.2023 та РН-0000086 від 23.11.2023 . У первинних документах – видаткових накладних (№ РН-0000073 від 02.11.2023 та РН-0000086 від 23.11.2023) , – не зазначено номер і дата аналогічного договору (підстави для здійснення операції). Учасником на виконання вимог примітки 3 пункту 10 Додатку 1 до Документації не надано додатково первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). Просимо надати документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі. Нагадуємо, що ненадання зазначених документів у встановлений строк може стати підставою для відхилення вашої пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"та Особливостей.
Шановний учаснику, за результатами розгляду тендерної пропозиції, Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані у тендерній пропозиції, подання яких було передбачено тендерної документацією (далі-ТД). Відповідно до п.6 Додатку 1 до ТД Замовником було встановлено вимогу, що учасник процедури закупівлі надає інформацію про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей № 1178, яка підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції: • інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або • документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У складі вашої пропозиції зазначене документальне підтвердження відсутнє. Крім того, відповідно до п. 6 розділу III ТД, та Додатку 1 Замовником встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей № 1178, а також спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Відповідно до Додатком 1 до ТД учасник повинен підтвердити такі кваліфікаційні вимоги: • наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають достатньо знань та досвіду; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Для підтвердження цих критеріїв учасник повинен надати довідки за встановленими формами 1.2, 1.3 та 1.4 із зазначенням: • переліку МТБ, необхідного для постачання товарів; • працівників, більшість для постачання товарів; • аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. Проте у вашій тендерній пропозиції відсутні довідки щодо МТБ та аналогічного договору (договорів) за встановленою формою. Також слід зазначити, що надана вам довідка (б/н, без дати) з переліком працівників не відповідає встановленій формі згідно з вимогами Замовника та містить інформацію лише про одного монтажника, у той час як Замовник вимагає мінімальну кількість працівників – не менше двох монтажників. Просимо надати підтвердження наявності у вас працівників відповідно до вимог Замовника та підтвердити інформацію про їхній досвід одним із таких документів: • трудовими книжками;або • наказами про призначення на посаду, наказами про сумісництво (за наявності); або • цивільно-правовими угодами з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або • іншими документами, передбаченими законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин між учасником процедури закупівлі з відповідними працівниками. Невідповідності можуть бути усунуті шляхом надання документів, відповідно до переліку та у спосіб передбачений документацією. Замовником також виявлено невідповідність у Додатку 1.1 до ТД «Опитувальник Учасника процедури закупівлі – юридичної особи» (далі-Опитник) , а саме не заповнений розділ 6 та 7 Опитника: • РНОКПП • відомості про місце проживання або місце перебування в Україні • документ, що підтверджує повноваження керівника - не вказано реквізити (№ та дата), • відсутні відомості про термін дії повноважень. • характер та міра володіння – не зазначено характер володіння власником. Просимо усунути невідповідності у Додатку 1.1 до ТД. Нагадуємо, що ненадання зазначених документів у встановлений рядок може бути підставою для відхилення вашої пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.