Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 657 577 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 287,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
| ЄДРПОУ: | 43522608 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бордюгов Олексій |
| Телефон: | 380689890085 |
| E-mail: | knpmml9@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87510, Україна, Донецька область,Маріуполь, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 114/116 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство “ Клімат” ( код ЄДРПОУ 30315362) При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника Приватне підприємство “ Клімат” ( код ЄДРПОУ 30315362) виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації замовник зазначає вимогу - тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник Приватне підприємство “ Клімат” ( код ЄДРПОУ 30315362) в тендерній пропозиції на вимогу замовника подану тендерну пропозицію підписав удосконаленим електронним підписом. Учаснику Приватне підприємство “ Клімат” ( код ЄДРПОУ 30315362) для усунення виявлених невідповіностей необхідно підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ОПЕРУМ ДС"( код ЄДРПОУ 45003148) При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ОПЕРУМ ДС"( код ЄДРПОУ 45003148) виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно Додатку 3 замовник зазначає наступні вимоги: Товар має бути новим і таким, що не був у використанні, якісним та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, гарантійний термін його експлуатації повинен становити не менше 24 місяців. . Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 24 місяців ; - Гарантійне обслуговування Товару повинно здійснюватися без затрат з боку Замовника і включати в себе вивіз, ремонт або заміну і доставку Замовнику обладнання, яке вийшло з ладу протягом встановленого гарантійного строку (Учасник надає гарантійний лист довільної форми з зазначенням адрес авторизованого сервіс-центру ); - Технічна підтримка в Україні повинна забезпечуватись за допомогою авторизованої виробником української служби технічної підтримки. ( Учасник надає лист в довільній формііз зазначенням служби технічної підтримки); - Учасник, якщо він не є оригінальним виробником обладнання, що пропонується для постачання, повинен у складi своєї пропозиції надати оригінал/копію авторизацiйного листа (сертифікат офіційного дилера) від відповідного виробника обладнання (офіційного представництва/представника в Українi) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань; - Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для даного виду товару. Якість товару повинна бути підтверджена документами, необхідними для товару даного виду (надати в складі пропозиції): учасник надає оригінал/копію декларації відповідності; Згідно Додатку 1.1. замовник зазначає вимогу: - Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів : Учасник надає : Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про підтвердження досвіду постачання предмета закупівлі що відповідає класу ДК 021:2015: 42510000-4 (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Учасник ТОВ “ОПЕРУМ ДС"( код ЄДРПОУ 45003148) в тендерній пропозиції на вимогу замовника не надав наступні документи: - Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 24 місяців; - Гарантійне обслуговування Товару повинно здійснюватися без затрат з боку Замовника і включати в себе вивіз, ремонт або заміну і доставку Замовнику обладнання, яке вийшло з ладу протягом встановленого гарантійного строку (Учасник надає гарантійний лист довільної форми з зазначенням адрес авторизованого сервіс-центру ); - Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для даного виду товару. Якість товару повинна бути підтверджена документами, необхідними для товару даного виду (надати в складі пропозиції): учасник надає оригінал/копію декларації відповідності; - Учасник, якщо він не є оригінальним виробником обладнання, що пропонується для постачання, повинен у складi своєї пропозиції надати оригінал/копію авторизацiйного листа (сертифікат офіційного дилера) від відповідного виробника обладнання (офіційного представництва/представника в Українi) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань; - Учасник надає лист в довільній формі із зазначенням служби технічної підтримки; - Для підтвердження інформації наведеної у довідці про наявність досвіду постачання предмету закупівлі учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Крім того в тендерній пропозиції учасником нада довідка про притягування до відповідальності за порушення Закону України “ Про захист екномічної конкуренції” у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Але в тендерній пропозіції також в наявності інформація про не притягування учасника до відповідальності, що підтверджего відповідними витягами та довідкою. Також в порівняльній таблиці ( Додаток 3) щодо технічних вимог в 7 розділі в графі “найменування запропонованого товару” учасник на вимогу замовника щодо закупівлі предмету “ Кондиціонер OLMO OSH-14LDH3 або «еквівалент»” пропонує “ Кондиціонер OLMO OSH-24LDH3 “, та технічні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам замовника. До речі в 6 розділі в графі “найменування запропонованого товару” учасник на вимогу замовника щодо закупівлі предмету “ Кондиціонер OLMO OSH-24LDH3 або «еквівалент»” пропонує “ Кондиціонер OLMO OSH-24LDH3 “ , але в цьому розділі технічні характеристики запропонованного учасником товару “ Кондиціонер OLMO OSH-24LDH3 “ відрізняються від технічних характеристик запропонованного учасником товару “ Кондиціонер OLMO OSH-24LDH3 “ в розділі 7. Учаснику ТОВ “ОПЕРУМ ДС"( код ЄДРПОУ 45003148) для усунення виявлених невідповіностей необхідно надати : Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 24 місяців; - Гарантійне обслуговування Товару повинно здійснюватися без затрат з боку Замовника і включати в себе вивіз, ремонт або заміну і доставку Замовнику обладнання, яке вийшло з ладу протягом встановленого гарантійного строку (Учасник надає гарантійний лист довільної форми з зазначенням адрес авторизованого сервіс-центру ); - Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для даного виду товару. Якість товару повинна бути підтверджена документами, необхідними для товару даного виду (надати в складі пропозиції): учасник надає оригінал/копію декларації відповідності; - Учасник, якщо він не є оригінальним виробником обладнання, що пропонується для постачання, повинен у складi своєї пропозиції надати оригінал/копію авторизацiйного листа (сертифікат офіційного дилера) від відповідного виробника обладнання (офіційного представництва/представника в Українi) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань; - Учасник надає лист в довільній формі із зазначенням служби технічної підтримки; - Для підтвердження інформації наведеної у довідці про наявність досвіду постачання предмету закупівлі учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі; - Виправлену довідку щодо не притягування до відповідальності за порушення Закону України “ Про захист економічної конкуренції”. - Надати довідку щодо усунення невідповідностей в порівняльній таблиці у графі “ найменування запропонованого товару” в розділі 7 Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.