Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 960 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Михайло Булина |
| Телефон: | +380312619861 |
| E-mail: | vspz1@zakarpat.energy |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,Ужгородський р-н, село Оноківці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 57 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду документів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЙР ВЕНТ", поданих у складі тендерної пропозиції, на участь в закупівлі «Системи кондиціонування з монтажем», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно Додатку №4 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в тому числі наступні документи: 1) «3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про країну – виробника товару по кожній номенклатурній позиції.» Замовником виявлено, що Учасник в наданій довідці від 30.12.24р. за вих.№30/12-24-13 не конкретизував інформацію про виробника товару по кожній номенклатурній позиції, а надав узагальнену інформацію. 2) «3.2. Довідка в довільній формі про згоду з технічними вимогами закупівлі, що викладені у Додатку №2.» Замовником виявлено, що Учасник в наданій довідці від 30.12.24р. за вих.№30/12-24-3 не зазначив чітко про згоду з технічними вимогами закупівлі, що викладені у Додатку №2. Отже, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно розмістити: 1) Довідка в довільній формі з інформацією про країну – виробника товару по кожній номенклатурній позиції.. 2) Довідка в довільній формі про згоду з технічними вимогами закупівлі, що викладені у Додатку №2.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду документів учасника ТОВ "ЛІКА КОМФОРТ", поданих у складі тендерної пропозиції, на участь в закупівлі «Системи кондиціонування з монтажем», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно Додатку №4 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в тому числі наступні документи: 1) «1.1.1.Довідка, складена у довільній формі, про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання відповідного виду діяльності. (примітка: в довідці Учасник обов’язково повинен зазначити наявність власної/орендованої автовишки. Обґрунтування вимоги: Монтаж систем проводитиметься на об’єктах Замовника, на І-ІІ-ІІІ поверхах будівель, силами та засобами виконавця. Монтаж спліт-систем на поверхах обов’язковий з задіянням автовишки, монтаж з вікон не можливий) Замовником виявлено, що надана Учасником «Довідка 8» від 03.01.25 не містить інформацію, що вимагалась Замовником, а саме: Учасник не зазначив жодної конкретної інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання відповідного виду діяльності. 2) «1.1.2. Копія документу, що підтверджує наявність в Учасника власної/орендованої автовишки.» Замовником виявлено, що Учасник не надав підтверджуючий документ. 3) «1.2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» Замовником виявлено, що надана Учасником «Довідка 9» від 03.01.25 не містить інформацію, що вимагалась Замовником, а саме: Учасник не зазначив жодної конкретної інформації щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4) «1.3.1. довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).» Замовником виявлено, що надана Учасником «Довідка 13» від 03.01.25 не містить інформацію, що вимагалась Замовником, а саме: Учасник не зазначив жодної конкретної інформації про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 5) «1.3.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає копію договору, Замовник самостійно перевіряє таку інформацію)» Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідний документ. 6) «1.3.3. копії видаткових накладних по виконанню аналогічного договору. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає копії видаткових накладних , Замовник самостійно перевіряє таку інформацію)» Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідні документи. 7) «1.3.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання аналогічного договору. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає такий лист , Замовник самостійно перевіряє таку інформацію)» Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідний документ. 8) «3.4. Довідка з детальними технічними характеристиками товарів, які пропонує учасник.» Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідний документ. 9) «5.9. Обов’язковим до надання в складі тендерної пропозиції є документ – акт огляду приміщень, перед встановленням систем кондиціонування (місце, положення, довжини трас), погоджений з представником Замовника.» Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідний документ. Отже, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно розмістити: 1) Довідка, складена у довільній формі, про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання відповідного виду діяльності. (примітка: в довідці Учасник обов’язково повинен зазначити наявність власної/орендованої автовишки). 2) Копія документу, що підтверджує наявність в Учасника власної/орендованої автовишки. 3) Довідка, складена у довільній формі, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4) Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 5) Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає копію договору, Замовник самостійно перевіряє таку інформацію). 6) Копії видаткових накладних по виконанню аналогічного договору. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає копії видаткових накладних , Замовник самостійно перевіряє таку інформацію) 7) Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання аналогічного договору. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає такий лист , Замовник самостійно перевіряє таку інформацію) 8) Довідка з детальними технічними характеристиками товарів, які пропонує учасник. 9) Документ – акт огляду приміщень, перед встановленням систем кондиціонування (місце, положення, довжини трас), погоджений з представником Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.