Період оскарження умов закупівлі - по 02-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 580 809,88 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 904,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 424,30 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 26444970 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://aem.zp.ua |
| Контактна особа: | Бізяєв Андрій Володимирович |
| Телефон: | 380442777915 |
| E-mail: | Bizyaev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стропи, захвати) 256 шт. (оголошення UA-2024-12-11-013523-a), відповідно до п.п. 2 п. 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: при розміщенні технічної специфікації в Додатку 16 встановлено технічну помилку, яку неможливо виправити та внести зміни в тендерну документацію, оскільки строк подання тендерних пропозицій вже закінчився (п. 54 Особливостей).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-01-2025, 09:20 по 07-02-2025, 00:00
Документи:
У зв'язку з подовженням перевірки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДТОРГ» на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДТОРГ» до 20 робочих днів на закупівлю ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стропи, захвати) 256 шт. (оголошення UA-2024-12-11-013523-a).
Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надано Порівняльну таблицю відповідності еквівалентної продукції від 03.01.2025 вих. № 03/01-03 в якій у пунктах 12, 26, 27, 38 та 53 стовпчика 2 найменування товару не відповідає найменуванню товару відповідно до тендерної документації Замовника. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Анкету від 17.12.2024 р. вих. № 17/02-06 відповідно до Додатку 8 до ТД в якій у розділі «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО КОМПАНІЮ» у пункті 3 «Реєстраційний номер та дата реєстрації» учасником зазначено не реєстраційний номер, а код ЄДРПОУ, що не відповідає вимогам Анкети. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Банківську гарантію № G1224/8726 від 19.12.2024, в якій строк дії менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4. У складі тендерної пропозиції Учасником надано тендерну пропозицію (цінову) від 03.01.2024 вих. № 03/01-02 в якій, учасником вказано: - «Гарантійний строк на продукцію, зазначену в п.1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 16, 17, 18 таблиці складає 12 місяців з дати постачання», замість «Гарантійний строк на продукцію, зазначену в п.1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 16, 17, 18 таблиці складає 12 місяців з дати поставки.»; - «Гарантійний строк експлуатації решти продукції складає 6 місяців з дати постачання», що не передбачено умовами Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 13 Додатку 10 - Якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, він повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі, та товару, який пропонується учасником як еквівалент, а також технічну та іншу документацію (якщо продукція виготовляється за національним стандартом – копію документу, згідно з яким вона виготовлена; якщо продукція виготовляється за технічними умовами виробника або затвердженим на підприємстві технологічним процесом тощо - виписку з документу, згідно з яким вона виготовлена, яка містить розширений технічний опис із зазначенням сфери застосування, технічних характеристик, вимог до сировини, контрольних точок технологічного процесу; кресленики, малюнки, описи, документи про якість та ін.), необхідну замовнику для вирішення питання, чи є запропонований товар еквівалентом, завірену підписом уповноваженої особи учасника; Технічні умови (далі – ТУ), технічні специфікації (далі – ТС) або технічні завдання (далі – ТЗ) мають бути актуалізовані у відповідності до вимог СОУ НАЕК 077, тобто враховувати актуальну нормативну документацію. При цьому ТУ (ТС) повинні мати відмітку про своєчасну перевірку. У разі, якщо ТУ (ТС) або ТЗ не були своєчасно актуалізовані і в них існують посилання на недіючі нормативні документи або відсутні вимоги до обладнання, встановлені новими нормативними документами, то разом з діючою версією ТУ (ТС) або ТЗ у складі тендерної пропозиції повинно бути надано підписаний виробником проект: - для ТУ (ТС) – повідомлення про зміну до ТУ (ТС); - для ТЗ – «Доповнення до ТЗ», в яких враховано змінену в Україні нормативну базу. На момент постачання продукції повідомлення про зміну до ТУ (ТС) чи «Доповнення до ТЗ» мають бути погоджені із АТ «НАЕК «Енергоатом». 2. пункт 14 Додатка 10 до ТД - Анкета згідно Додатка 8 до ТД за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3. п. 5 Додатку 10 до ТД - Документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії або гарантії страхової компанії згідно з вимогами визначеними пунктом 2 розділу ІІІ ТД. 4. п. 2 Додатку 10 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) за формою Додатка 2 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідності та надати виправлену порівняльну таблицю відповідності еквівалентної продукції. 2. Усунути невідповідності та надати виправлену Анкету. 3. Усунути невідповідності та надати банківську гарантію зі строком дії не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4. Усунути невідповідності та надати виправлену тендерну пропозицію (цінову) за формою Додатка 2 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.