Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Незять Вікторія |
| Телефон: | 380974448434 |
| E-mail: | tenderkpdorav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, Кам′янський район, Криничанська територіальна громада, комплекс будівель та споруд № 2 (колишня Аулівська с/р) |
0 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), уповноваженою особою КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) були виявлені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції учасника, ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Мотопомпа (ДК 021:2015 – 42120000-6 - Насоси та компресори) (оголошення № UA-2024-12-10-014699-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до вимог пункту 10 Розділу V Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти днів без припинення поставки товару. На відповідність вищезазначеним вимогам тендерної документації замовника Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель документ відповідно до вимог пункту 10 Розділу V Додатку 1 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.