Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2024, 00:00
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: vladyslav_hrytsenko@bank.gov.ua
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гриценко Владислав |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | VLADYSLAV_HRYTSENKO@BANK.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “Метал Ворк Україна” (ЄДРПОУ 33895167) (далі – Учасник) щодо закупівлі “42130000-9 Арматура трубопровідна : крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Пневматична арматура), очікувана вартість закупівлі – 500 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – листопад 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2 У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3 У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній статут (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює), що суперечить вимогам пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4 У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 10 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.5 У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що суперечить вимогам пункту 11 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: “2) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю арматури трубопровідної) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 2.2. Пункт 5 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: “5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, наприклад: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.” 2.3 Пункт 6 Додатку 1 до тендерної документації містить вимог: “6) Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання опису реєстратора або довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання”. 2.4 Пункт 10 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу “10) Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.” 2.5 Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу “11) Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У разі відсутності листа-згоди та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.” 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 2) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю арматури трубопровідної) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.2 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, наприклад: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. 3.3 6) Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання опису реєстратора або довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 3.4 10) Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.5 11) Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.