Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 324 892 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 624,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство" |
| ЄДРПОУ: | 03359687 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлия Латиф |
| Телефон: | +380444526340, +380994221614 |
| E-mail: | tender@slpg.city |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ,місто Київ, вул. Святошинська будинок 24 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2024-11-22-007382-a ТОВ «ІМ ТЕХ», код – 38237439 42650000-7 «Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані» (Бензопили) Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ТОВ «ІМ ТЕХ» 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником не надана завірена підписом уповноваженої особи копія аналогічного договору та копія/ї документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію акту або копію видаткової накладної щодо постачання аналогічних товарів. 1.2.Учасником не надана довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Пункт 3.1. Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ДОДАТКУ 1 до тендерної документації 2.2. Пункт 3.2. Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати завірену підписом уповноваженої особи копію аналогічного договору та копія/ї документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію акту або копію видаткової накладної щодо постачання аналогічних товарів відповідно до вимог ТД; 3.2. Надати довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.