Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 269 947 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 349,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | 1_tmo_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
1 |
Згідно п. 6 Додатку №5 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати УЧАСНИК в складі тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога про надання Учасником довідки у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору; реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ, контактного номеру телефону)). *Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори), щодо поставки товару аналогічного за предметом закупівлі чи кодом ДК. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції 26 листопада 2024 надано Довідку про виконання аналогічного договору (файл «1.1. Аналог договір.pdf»), у якій відсутня інформація щодо суми виконання договору в розрізі періодів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію та/або документ у формі довідки у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору; реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ, контактного номеру телефону)). Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.