Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 915,56 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 109,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 34674102 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://teplo.od.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Юзва |
| Телефон: | +380487056332 |
| E-mail: | 7099419@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65029, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданій Учасником довідці від 22.11.2024р. Вих.№1124/04 відсутня інформація про номера зазначених аналогічних договорів; не зазначена сума договору з ТОВ “Кітотерм”; по договору з ТОВ “Кітотерм” зазначено що договір виконано, але згідно зі сканованою копією договору сума Додатка №1 та Додатку №2 до договору №26/01-23 від 26.01.2023р. складає 379 960,35 грн. з ПДВ, а згідно з наданими видатковими накладними виконання складає 87 314,16 грн. з ПДВ. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації: - відповідно до п.п.1.1 п.1. Додатку № 1.2. 3) учасник повинен НАДАТИ для усунення виявлених невідповідностей: Довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних)*, раніше укладеного (укладених), договору (договорів) із зазначенням: - номеру та дати укладення договору, предмету договору; - суми договору, грн.; - відомостей про виконання договору;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.