Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 173 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 865 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки |
| ЄДРПОУ: | 35664399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семчак Мирослава Михайлівна |
| Телефон: | 0322333185 |
| E-mail: | teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,Львів, вул. Городоцька, 36 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГАЛАЙ Назар Романович (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Платформа підіймальна вертикальна з монтажем) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 2 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії) або удосконаленого електронного підпису (УЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП/УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.. При перевірці накладеного на тендерну пропозицію електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify встановлено, що він належить Галаю Назару Романовичу як директору ТзОВ "Унікар-Авто", а не учаснику ФОП ГАЛАЙ Назар Романович. 1.2. Відповідно до п. 5 Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представника, дилера, дистриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі. У складі пропозиції міститься лист від виробника ТзОВ «Унікар-Авто» №05/11 від 19.11.2024 р., підписаний директором Галай Назар Романович. Однак даний лист завірений печаткою фізичної особи Галай Назар Романович, а не ТзОВ «Унікар-Авто». Оскільки тут наявна помилка лише в оформленні, її виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 2 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії) або удосконаленого електронного підпису (УЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП/УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.. 1.2. Відповідно до п. 5 Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати належно оформлений оригінал листа виробника (представника, дилера, дистриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованого товару, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі. Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.