Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
| ЄДРПОУ: | 21390940 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Петрівна Червинська |
| Телефон: | +380462603457 |
| E-mail: | main@cn.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
0 |
Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен зокрема надати: - аналогічний договір (договори) щодо предмету закупівлі з усіма додатками, додатковими угодами та документи, що підтверджують його (їх) виконання – накладна (накладні) на товар або лист-відгук. Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі; - інформацію про підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації); - установчий документ або завірену його копію (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту)) у редакції, яка діє на дату подання тендерної пропозиції, або довідку, складену в довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції України. Крім того, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді файлів кольорових скан-копій в форматах PDF, JPEG, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів або завіреним учасником копіям, згідно яких виготовляються такі скан-копії, містити розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав: - договір про закупівлю від 09.03.2021 № 23 та рекомендаційний лист про виконання договору від 09.03.2019 № 23. Отже, учасник документально не підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі від 18.11.2024 № 7, в якій не вказав конкретну масу платформи, яку пропонує; - статут, в якому сторінки 28 та 29 мають неповний текст. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель: - документи, що підтверджують виконання договору від 09.03.2021 № 23 – накладну (накладні) на товар або лист-відгук. Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням конкретної маси обладнання, яке пропонує учасник; - 28 та 29 сторінки статуту, які матимуть розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.