Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 314 289,73 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 571,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Томашевська Лана Петрівна |
| Телефон: | 380445265243 |
| E-mail: | lana@ukrcsm.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
3 |
м. Київ Протокол № 3-23/1276 від 03.12.2024 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ТОВ "АЛЛАТ КОНСТРАКШН" (далі — Учасник), яка подана на закупівлю: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-11-006086-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Протокол № 3-23/1306 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 06.12.2024 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "АЛЛАТ КОНСТРАКШН" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-11-006086-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 10.2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для поставки товару, визначеного у технічних вимогах за формою наведеною в вищезазначеному пункті. Учасником в складі свої тендерної пропозиції надано документ «Співробітники» від 18.11.2024 р., який не містить повної інформації щодо кваліфікації/посади співробітників Учасника. В довідці зазначена інформація лише щодо посад працівників, та не дає змоги встановити їх кваліфікацію. Замовник вимагає деталізувати необхідну інформацію, а саме зазначити її в форматі кваліфікація/посада 2. Учасником на вимогу п. 1 Додатку 1 тендерної документації надано документ «Додаток 2» «Тендерна пропозиція», який містить арифметичну помилку в полі «Загалом, з ПДВ**, грн» 3. Відповідно до вимог п. 11.3 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати: оригінал або завірену Учасником копію документу (документів), який підтверджує відповідність предмету закупівлі, запропонованого Учасником технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації. Такими документами можуть бути наприклад: витяг з інструкції (керівництва) з експлуатації, паспорт, довідник (витяг з нього), рекламний буклет тощо, з перекладом на українську мову. Надані Учасником вищезазначені документи повинні містити всі технічні характеристики, зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Учасником не надано відповідного підтверджуючого документу щодо позиції «Кондиціонер Daikin FTXF60D /RXF60D Wi-Fi (або еквівалент)» 4. Наданий учасником документ «Інформаційна довідка 4» від 18.11.2024 р. містить технічні характеристики, які суперечат характеристикам, зазначеним в документі «тх самсунг», а саме: Інформація зазначена в документі «Інформаційна довідка 4»: Кондиціонери SAMSUNG GEO WindFree WiFi Mass Холодо-продуктивність не менше 6,45 кВт Тепло-продуктивність не менше 6.5 кВт Інформація зазначена в документі «тх самсунг»: Продуктивність, кВт Охолодження (номінальна) 6,5 Обігрів (номінальна) 7,4 Замовник вимагає завантажити документ, який надасть змогу встановити коректні технічні характеристики 5.Відповідно до вимог п.10.3.1 Учасник повинен надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Учасником не надано вищезазначеної довідки Таким чином, Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення зазначених невідповідностей Замовник вимагає від Учасника надати вищезазначений документ. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
м. Київ Протокол № 3-23/1238 від 25.11.2024 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери) 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-11-006086-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Протокол № 3-23/1258 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 29.11.2024 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-11-006086-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 10.2 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для поставки товару, визначеного у технічних вимогах за формою наведеною в вищезазначеному пункті. Учасником в складі свої тендерної пропозиції надано документ «23_довідка працівники» Вих. № 15/11-20Т від 15.11.2024 р., який не містить інформації щодо кваліфікації/посади працівника Скорини Олександра Миколайовича. Також, згідно з визначенням Національного агентства кваліфікацій «професійна кваліфікація» - це визнана кваліфікаційним центром, суб’єктом освітньої діяльності, іншим уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання), що дозволяють виконувати певний вид роботи або здійснювати професійну діяльність». Надана учасником довідка містить інформацію лише щодо посад працівників, та не дає змоги встановити їх кваліфікацію. Необхідно вказати інформацію в форматі кваліфікація/посада. Таким чином, Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності 2. Відповідно до вимог п. 13 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності в учасника системи управління якістю, яка відповідає вимогам законодавства, учасниками у складі тендерних пропозицій надається: Сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги». Сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» Організація, що видала вище перераховані документи, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та містити дійсний атестат акредитації, згідно чого учасник у складі тендерної документації надає підтверджуючі документи. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» Замовник вимагає від Учасника надати вищезазначений документ. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.