Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 879 748 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Вікторія Моргун |
| Телефон: | +380532515540 |
| E-mail: | viktoriia.morhun@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
ПРОТОКОЛ №579 від 26.11.2024 прийняття рішення Уповноваженою особою АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Уповноважена особа: Юрій ФАУСТОВ (старший фахівець відділу адміністрування тендерів Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування»). ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), за предметом Ц_24Т-437_ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-004903-a. РОЗГЛЯНУТО: Службову записку начальника відділу закупівель ТМЦ Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» №306.2/10147-С від 26.11.2024 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника СП ТОВ «ПРОМТЕК», що визначена найбільш економічно вигідною у процедурі закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, за предметом Ц_24Т-437_ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент) до 20 робочих днів у зв’язку із великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, можливістю надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин (у разі їх виявлення) та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника. Пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. При цьому ч. 10 ст. 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника СП ТОВ «ПРОМТЕК» процедури закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, за предметом Ц_24Т-437_ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент) до 20 робочих днів (до 18.12.2024 включно). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа Юрій ФАУСТОВ
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. У наданому Опитувальнику Контрагента-юридичної особи (файл «Опитувальник скан.pdf») не надано відповіді на наступне питання (пункт): - пункт 12. щодо призначення у Контрагента особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми. Відповідні посилання на вимоги тендерної документації (ТД), щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): 1. Вимога п. 1. Розділу ІІ. «Інші документи та/або інформація, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №3 до ТД та Додаток №5 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги ТД): 1. Надати оновлений Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» із відповідями на всі питання (пункти).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.