Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
Войтков Руслан Віталійович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: ruslan_voitkov@bank.gov.ua
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 254 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Войтков Руслан Віталійович |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | RUSLAN_VOITKOV@BANK.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Станом на 14 січня 2025 року, фінансовим планом Банкнотно-монетного двору Національного банку України на 2025 рік кошти на закупівлю арматури трубопровідної очікуваної вартістю 3 254 000,00 грн з ПДВ не передбачено.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 15-01-2025, 10:16 по 26-01-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “СЛЕМЗ” (ЄДРПОУ 39076056) (далі – ТОВ “СЛЕМЗ”) щодо закупівлі “42130000-9 Арматура трубопровідна : крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура трубопровідна), очікувана вартість закупівлі – 3 254 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – листопад 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником ТОВ “СЛЕМЗ” у складі тендерної пропозиції надана довідка щодо виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), де відсутня інформація стосовно рекламацій за договором, що суперечить вимогам підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації 1.2 У складі тендерної пропозиції ТОВ “СЛЕМЗ” відсутні платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: 2) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю арматури трубопровідної) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю арматури трубопровідної) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.