Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 82 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 410 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Запорізьке вище професійне училище моди і стилю" |
| ЄДРПОУ: | 02543880 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Яковенко |
| Телефон: | +380612895519 |
| E-mail: | byxmodastil@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 70500, Україна, Запорізька область,м. Оріхів, вул. ОВЧАРЕНКА, будинок 156 А |
0 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ФОП «НЄМА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА» щодо участі у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: Промислова розпошивальна машина, прасувальна дошка з парогенератором (код ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів), номер закупівлі UA-2024-11-07-014005-a, було виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Всупереч вимогам п. 1.1 частини 1 «Перелік кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду роботи, у якій не зазначено код ЄДРПОУ замовника, сума договору та посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorrо, що не відповідає вимогам щодо надання інформації у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду роботи. 2) Всупереч вимогам п. 3.2 частини 3 «Перелік інших документів та/або інформації, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника не надано 12 сторінки паспорту, який оформлено у вигляді книжки. 3) Всупереч вимогам п. 3.6 частини 3 «Перелік інших документів та/або інформації, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника не надано документів чи відповідного пояснення щодо ненадання перелічених у п. 3.6 документів. 4) Всупереч вимогам п. 3.11 частини 3 «Перелік інших документів та/або інформації, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», що визначена у Додатку 4 до тендерної документації – у складі тендерної пропозиції учасника надано документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», яка не містить інформації щодо контактного телефону уповноваженої особи учасника та підписанта договору, що вимагалася п. 9, 10 форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». 5) Всупереч вимогам п. 6 розділу ІІ «Перелік документів та/або інформації, що мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції, щодо відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» – у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку, яка не відповідає змісту інформаційної довідки, що вимагалася п. 6 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації. З огляду на зазначене, для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель перелічені вище документи тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.