Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
Продовольча служба, згідно до ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 399 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 533,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | військова частина 2197 |
| ЄДРПОУ: | 14321831 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Костючек Владислав Євгенійович |
| Телефон: | 380673399044 |
| E-mail: | VKostuchek@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 67700, Україна, Одеська область,Білгород-Дністровський, |
2 |
Проект договору повинен бути затверджений на кожній сторінці відповідно до вимог Додатку 1 : Скан-копії проекту договору (Додатку 3) тендерної документації, затверджені печаткою та підписом на кожній сторінці (якщо учасник працює без печатки, то тільки підписом).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.