Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 206 833 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 068,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2269 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 14322859 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Тараненко |
| Телефон: | +380932705573 |
| E-mail: | tender2269@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей: Після розгляду пропозиції ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, а саме відповідно розділу «15. Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося: 1) Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції). В пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" відсутній документ на підтвердження даної вимоги. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно розділу «15. Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося: Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у даному оголошенні у вигляді електронного документу та/або сканованому вигляді придатних для машинозчитування, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються скан-копії у форматі PDF: - Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів*, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції);*Спосіб отримання: шляхом електронного запиту на сайті Електронного кабінету платника податку. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.