Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
Терміни поставки товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 390 548 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 952,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
8 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ-ТЕК" (надалі – Учасник) на закупівлю Кондиціонери спліт-системи з монтажем, код ДК 021:2015 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-16-013557-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості кондиціонерів, поставлених за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документ (и), що підтверджує (ють) поставку кондиціонерів загальною кількістю не менше 10 одиниць (штук) згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)). При цьому у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори, за умовами якого (яких) здійснено поставку кондиціонеру (кондиціонерів). При цьому загальна сумарна кількість поставлених кондиціонерів за договором (договорами) повинна бути не менше 10 одиниць (штук). Відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації якщо учасником надається інформація про виконання декількох аналогічних договорів, сумарною загальною кількістю поставлених кондиціонерів (за усіма договорами) не менше 10 одиниць (штук), лист-відгук надається на підтвердження виконання кожного з таких договорів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір №217 від 19.10.2023, укладений з КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛІТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛІТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (файл «Договір ДЖІ ТЕК_Літинська_лікарня.pdf»), лист-відгук від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛІТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛІТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (файл «Лист відгук.pdf»), видаткова накладна до договору №217 від 19.10.2023 (файл «Літин накладна на тендер Copy.pdf»), договір №468496 від 27.07.2023, укладений з ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР" (файл «Договор_Київстар.pdf»), відгук (файл «Відгук Київстар 160 Copy.pdf»), видаткова накладна до договору №468496 від 27.07.2023 (файл «ВД_Київстар.pdf»), договір №91 від 12.10.2023, укладений з Військова частина А2238 (файл «Договор_ВЧ_А2238.pdf»), видаткова накладна до договору №91 від 12.10.2023 (файл «ВД_ВЧ_А2238.pdf»). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості кондиціонерів, поставлених за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у Додатку №1 до договору №217 від 19.10.2023, укладеного між Учасником та КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛІТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛІТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (файл «Договір ДЖІ ТЕК_Літинська_лікарня.pdf») та листі-відгуку (файл «Лист відгук.pdf»), предметом поставки за договором є ТМ DAIKO Кондиціонер настінний (з комплектом для монтажу та встановленням) модель PREMIUM ASP-H09INX21 у кількості 30 штук. Відповідно інформації, зазначеної у видаткової накладної №30 від 03.11.2023 (файл «Літин накладна на тендер Copy.pdf») за договором №217 від 19.10.2023 Учаснику поставлений товар, а саме: Комплект спліт-системи ASP-H09INV/AS-H09INV кондиціонер настінний (з комплектом для монтажу та встановленням) у кількості 30 комплектів. Таким чином видаткова накладна №30 від 03.11.2023 (файл «Літин накладна на тендер Copy.pdf») не підтверджує поставку кондиціонерів за маркою/моделю та одиницях виміру, передбачених у договорі №217 від 19.10.2023 (файл «Договір ДЖІ ТЕК_Літинська_лікарня.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано позитивного листа-відгуку від Військової частини А2238, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору №91 від 12.10.2023 (файл «Договор_ВЧ_А2238.pdf»), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, що не відповідає вимогам пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Наданий учасником відгук (файл «Відгук Київстар 160 Copy.pdf») про виконання договору №468496 від 27.07.2023 (файл «Договор_Київстар.pdf») не є саме листом-відгуком (відсутній підпис посадової особи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР" або не оформлений як електронний документ з боку ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР" відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації або не є копією електронного документу, наданого ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"), що не відповідає вимогам пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Надана учасником видаткова накладна №21 від 08.08.2023 (файл «ВД_Київстар.pdf») до договору №468496 від 27.07.2023 (файл «Договор_Київстар.pdf») не підтверджує одиниці виміру поставленого товару (інформація скрита), що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості кондиціонерів, поставлених за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документ (и), що підтверджує (ють) поставку кондиціонерів загальною кількістю не менше 10 одиниць (штук) згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.