Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ №1 М.КРЕМЕНЧУКА |
| ЄДРПОУ: | 02546720 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://rcpto1.org/ |
| Контактна особа: | Ольга Назарова |
| Телефон: | +0536758210 |
| E-mail: | info@rcpto1.org |
| Місцезнаходження: | 39610, Україна, Полтавська область,м. Кременчук, просп. Лесі Українки, буд. 44 |
1 |
Відповідно до п 5.6 розділу 2 Додатку 1-1 до тендерної документації , а саме : Ціна товару повинна враховувати монтаж та пусконалагоджувальні роботи, доставка підйомника (витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо). Про що Учасники надають Гарантійний лист. Відповідно до п 5.8 розділу 2 Додатку 1-1 до тендерної документації , а саме : Гарантійний лист виїзду фахівця у разі наявності дефектів або необхідності виконання гарантійного обслуговування Товару за місцем постачання, протягом 5 робочих днів, з моменту звернення Замовника. Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме : - учасник не надав у складі тендерної пропозиції вищезгаданих гарантійних листів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями , надати Замовнику зазначені гарантійні листи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.