Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 173 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА |
| ЄДРПОУ: | 33278140 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Ковальчук-Медведєва |
| Телефон: | +0661878522 |
| E-mail: | osvitatender1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 73034, Україна, Херсонська область,Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. пропозиція учасника не містить документа (ів) відповідно до вимоги п.п. 12.2 п.12 Додаток № 4 до тендерної документації: «12.2. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість/ декларація виробника/декларація постачальника інше» . Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, необхідно: 1. необхідно виконати дану вимогу надавши будь-який(і) документ(и) з перелічених та/або будь-який(і) інший документ(и), що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, без зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.